Els canals disponibles per realitzar el pagament de les seves factures són:
Domiciliació bancària (canal preferent)
La via preferent és la domiciliació bancària, i en cas que tingueu factures pendents en el moment d’activar la domiciliació, us els podrem remesar al compte bancari. Podeu realitzar el canvi de domiciliació bancària directament en l'Oficina Virtual, accedint com a client d'Aigües de Reus. En el cas que no hagueu pogut registrar la vostra sol·licitud de domiciliació bancària per l'Oficina Virtual, podeu fer-nos arribar la documentació complerta de la sol·licitud per correu electrònic atencioclient@aiguesdereus.cat, indicant en el assumpte del mail DOMICILIACIÓ BANCÀRIA:
- còpia document identificatiu NIF/NIE del titular del contracte
- còpia d'una factura de l'adreça de subministrament
- certificat de la titularitat del compte bancari per a la domiciliació de rebuts
- còpia document identificatiu NIF/NIE del titular del compte bancari, si és diferent del titular del contracte
- telèfon mòbil de contacte
Només podrem tramitar la vostra sol·licitud si es presenta amb tota la documentació requerida complerta.
Internet, Oficina Virtual, ServiCaixa de La Caixa i oficines Ibercaja
Per realitzar el pagament, necessitareu un document de pagament de les factures pendents, que prèviament haureu de sol·licitar. Podeu fer-nos arribar la documentació complerta per sol·licitar-ho per correu electrònic atencioclient@aiguesdereus.cat indicant en el assumpte del mail DOCUMENT PAGAMENT:
- còpia document identificatiu NIF/NIE del titular del contracte
- còpia d'una factura de l'adreça de subministrament
- telèfon mòbil de contacte
Només podrem tramitar la vostra sol·licitud si es presenta amb tota la documentació requerida complerta.
Oficines
Pels rebuts fora de plaç us entregarem un document de pagament per realitzar el pagament en Internet, Oficina Virtual, ServiCaixa de La Caixa i oficines Ibercaja. Podeu fer-nos arribar la documentació complerta per sol·licitar-ho per correu electrònic atencioclient@aiguesdereus.cat indicant en el assumpte del mail DOCUMENT PAGAMENT:
- còpia document identificatiu NIF/NIE del titular del contracte
- còpia d'una factura de l'adreça de subministrament
- telèfon mòbil de contacte
Només podrem tramitar la vostra sol·licitud si es presenta amb tota la documentació requerida complerta.
En cas que el subministrament estigui precintat per manca de pagament, per agilitzar la reposició del servei, es facilitarà el poder realitzar el pagament en les nostres Oficines mitjançant tarjeta bancària o efectiu.