Avaries 24h 900 777 666 Tel�fono Aver�as
Buscar
de setembre 18, 2018
Notícies
Categories
Notícies
Aigües de Reus impulsa diverses iniciatives tecnològiques per millorar la qualitat i l’atenció als abonats
28 desembre 2015

Aigües de Reus impulsa diverses iniciatives tecnològiques per millorar la qualitat i l’atenció als abonats

A partir de gener de 2016 Aigües de Reus posarà a disposició dels ciudatans diversos projectes tecnològics que, essencialment, busquen la millora de la qualitat i l’atenció als abonats, que a partir d’ara fins i tot podran controlar la lectura dels seus comptadors a través del telèfon mòbil. Altres projectes tecnològics en els quals ja es treballa són l’actualització de la plataforma web i l’Oficina Virtual, amb la incorporació de nous apartats com són la gestió de correspondència digital, l’activació d’alertes per email o SMS, i el pagament de rebuts mitjançant una passarel•la integrada.

Pel que fa a l’enviament de les lectures de comptadors a través de l’smartphone la iniciativa s’emmarca en la política de l’empresa de potenciar les tecnologies de més proximitat en la relació que manté amb els clients. Així doncs, des del seus smartphone, tots els abonats podran enviar la seva lectura de comptador a Aigües de Reus, de manera que quedarà registrada en l’apartat “Les meves sol•licituds” de l’Oficina Virtual. És en aquest espai del web on tots clients podran consultar les seves lectures sempre que ho vulguin, de la mateixa manera que podran tenir ben controlat l’històric de les seves lectures. 

Respecte a l’actualització de la plataforma web i de l’Oficina Virtual, les modificacions que s’han introduït han d’acabar aportant prou solidesa tecnològica al sistema com per poder seguir incorporant millores i nous desenvolupaments. De manera immediata les millores que els navegadors detectaran seran un web compatible amb els dispositius mòbils, i un disseny i maquetació completament actualitzats i de més fàcil navegació

L’apartat de correspondència i alertes és un nou apartat de l’Oficina Virtual que permetrà que l’abonat rebi i consulti la seva correspondència particular generada per l’Empresa. També hi haurà l’opció d’activar alertes per email o SMS en relació a la correspondència de més urgència o interès, com poden ser les notificacions davant d’un excès de consum.

Pel que fa a la passarel•la de pagaments, s’integra a l’Oficina Virtual, en l’apartat de serveis de pagament “Línia Oberta”, i permet fer l’abonament de rebuts mitjançant targeta bancària o amb el número de compte corrent.

La política informativa d’Aigües de Reus sempre s’ha caracteritzat per la facilitat que es vol donar als abonats a l’hora de relacionar-se amb l’empresa i el servei. És en aquesta línia que cal entendre que, els darrers anys, Aigües de Reus hagi posat en marxa una aplicació per a smartphones, tauletes i dispositius mòbils (operativa amb les plataformes iOS i Android) que mira d’informar els ciutadans de les possibilitats d’estalvi en la seva factura de l’aigua.

De la mateixa manera, ja fa més d’un parell d’anys que els 50 mil abonats d’Aigües de Reus poden consultar la seva factura electrònica a l’oficina virtual de www.aiguesdereus.cat. Una iniciativa que mira de facilitar l’accès electrònic dels ciutadans als serveis públics alhora que significa una important mesura d’estalvi (tant en paper com en repartiment).

Adjunts

  1. 231215.pdf 07/01/2016 4:59:49

Relacionats