Avaries 24h 900 777 666 Tel�fono Aver�as
Buscar
08 de juliol, 2020
Notícies

Categories

Notícies

AIGÜES DE REUS REPRÈN L'ATENCIÓ PRESENCIAL AMB CITA PRÈVIA
25 maig 2020

AIGÜES DE REUS REPRÈN L'ATENCIÓ PRESENCIAL AMB CITA PRÈVIA

Aigües de Reus reprèn l’atenció presencial a partir d’aquest dilluns, un cop la ciutat ha entrat en la fase 2 de la desescalada del confinament decretat arran de l’emergència sanitària de la COVID-19.

D’aquesta manera, a partir d’avui 25 de maig, les oficines d’Aigües tornaran a fer tràmits presencials, tot i que atenent exclusivament aquells que hagin demanat cita prèviament, trucant al 900 774 000 durant l’horari laboral.

Tot i això, Aigües de Reus recomana que, en la mesura que sigui possible, els tràmits se segueixin fent de manera telemàtica a través de la nostra pàgina web: www.aiguesdereus.cat

Aigües de Reus, en coordinació amb l’Ajuntament, va activar les primeres mesures contra la Covid-19 el passat 13 de març. Des de llavors, el comitè de seguretat i salut de l’empresa ha anat fent el seguiment de la crisi i dictaminant mesures en protecció dels treballadors i els usuaris, però també per garantir la prestació del servei. Arran d’aquestes recomanacions, el servei d‘atenció presencial ha quedat suspès durant 10 setmanes, tot i que s'ha prestat atenció personal a aquells abonats que no podien fer tràmits urgents de manera telemàtica.

Des de llavors, l’atenció s’ha prestat amb totes les garanties de manera telefònica i telemàtica. Durant aquestes 10 setmanes de “porta tancada” s’ha atès una mitjana de 75 trucades al dia (assolint el màxim de 95 trucades diàries durant les últimes setmanes); 75 correus electrònics de mitjana a la setmana; i més de 100 peticions rebudes setmanalment a través de l’Oficina Virtual. Tot plegat dóna una suma de 5.500 consultes ateses mentre ha durat el confinament.

“Crec que els reusencs i reusenques, durant aquest confinament, hem mostrat una responsabilitat a l’alçada de les circumstància, i el bon ús que s’ha fet de l’atenció telemàtica en el cas d’Aigües de Reus així ho demostra”, afirma l’alcalde, Carles Pellicer. D’altra banda, la vice-alcaldessa i regidora responsable d’Aigües de Reus, Noemí Llauradó, ha destacat que “el sistema dissenyat per seguir atenent telemàticament la ciutadania ha funcionat, i la prioritat sempre ha estat la de no descuidar els casos urgents que anaven sorgint”.

Paral·lelament, Aigües de Reus ha seguit treballant cada dia per garantir el subministrament, així com la gestió integral de l’aigua. En aquest sentit, tot i que la majoria dels empleats d’Aigües de Reus segueixin fent teletreball, s’han establert un seguit de torns de matí i tarda que asseguren el perfecte funcionament de l’Estació Depuradora d’Aigües Residuals (EDAR); de l’Estació de Tractament de l’Aigua Potable (ETAP); del laboratori que garanteix la qualitat i salubritat del servei; i de les brigades d’explotació que intervenen en cas d’avaries o incidències en la xarxa d’aigua.

Igualment, s’ha mantingut un contacte permanent amb l’àrea de Serveis Socials de l’Ajuntament per donar resposta a qualsevol situació de pobresa energètica que hagi requerit d’una intervenció urgent durant l’estat de confinament. Tot plegat sota la consigna d’evitar al màxim, en un mateix torn, el contacte entre els treballadors i extremant les mesures higièniques.

Aquells interessats a contactar amb Aigües de Reus o fer tràmits online poden fer-ho a través del telèfon gratuït 900 774 000 o del web www.aiguesdereus.cat

 

D’altra banda, el telèfon del servei d’avaries 24 hores és el 900 777 666,  que també és completament gratuït.


Relacionats

No hi ha notícies
Back To Top